Amics de les Arts i Joventuts Musicals es complau a convidar-vos la taula rodona “Feminisme(s) en plural.
(De)construint mirades”Amb la intervenció de Rosa Lázaro, Fàtima Aatar, Pilar Díaz, Vicent Canet i M. José Jiménez. Moderada per la periodista Marta Begué. Acompanyats amb actuacions musicals a càrrec d'alumnes del Conservatori de Terrassa.
Dins la mateixa activitat, hi haurà una projecció continua de fotografies d’en Javier Celemín i al final de l’acte hi haurà una visita guiada pel propi fotògraf per l’exposició que hi ha a l'espai La Cúpula d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals, situada a l’edifici del Cercle Egarenc, (accés a través de la sala on es fa la taula rodona).
Dimecres 8 de març de 2017, a les 18:00h, a la Sala Joaquim Cardellach d'Amics de les Arts i Joventuts Musicals (C/ Teatre, 2).
Organitza:
Col·laboren: Art Verd, amb la cessió d’ornamentació floral Canal Terrassa TV, amb la cessió de mobiliari
Amb el suport de:  
|
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada