AMICS DE LES ARTS_TAULA RODONA

Si no pots veure bé aquest missatge, obre'l en el teu navegador.
Amics de les Arts i Joventuts Musicals 
es complau a convidar-vos la taula rodona




“Feminisme(s) en plural.

(De)construint mirades”




Amb la intervenció de Rosa LázaroFàtima AatarPilar DíazVicent Canet i M. José Jiménez.

Moderada per la periodista Marta Begué.

Acompanyats amb actuacions musicals a càrrec d'alumnes del Conservatori de Terrassa.


 


Dins la mateixa activitat, hi haurà una projecció continua de fotografies d’en
Javier Celemín
i al final de l’acte hi haurà una visita guiada pel propi fotògraf per l’exposició que hi ha
a l'espai La Cúpula d’Amics de les Arts i Joventuts Musicals,
situada a l’edifici del Cercle Egarenc,
(accés a través de la sala on es fa la taula rodona).



Dimecres 8 de març de 2017, a les 18:00h,
a la Sala Joaquim Cardellach
d'Amics de les Arts i Joventuts Musicals (C/ Teatre, 2).


 
Organitza:
 
 
 
 
Col·laboren:
Art Verd, amb la cessió d’ornamentació floral
Canal Terrassa TV, amb la cessió de mobiliari
Amb el suport de:







 
Enviat per:
Amics de les Arts i Joventuts Musicals
Carrer del Teatre, 2, Terrassa, España
TerrassaCT  08221


Entra a www.amicsdelesarts-jjmm.cat

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CCCB_AGENDA

AMICS DE LES ARTS_TALLER LECTURA